Saturday, July 9, 2016

ANDAINYA AKU PERGI DULU SEBELUMMU

Bugak 08 July 2016

Andainya aku pergi sebelummu
janganlah engkau bersedih hati...
Andainya aku tiada lagi disisimu
janganlah engkau memencil diri...
ingatlah saat saat bahagia
dimasa kau dan aku...
berdua dilangit biru...

Dipohon cemara aku ukirkan kata cinta...bulan tersenyum dan bersinar...Berguguran daun jatuh lembut kerambutmu...merayakan suasana indah...
Disini aku berjanji disaksikan rembulan...
andainya aku pergi dulu...
jikalau aku pergi dulu...
kunanti dirimu disana...
kunanti dirimu di pintu surga...

Andainya aku pergi dulu sebelummu
janganlah bermurung duka...
andainya aku tiada lagi disisimu
hapuslah air mata...
ingatlah saat saat bahagia...
dimasa engkau dan aku...
berdua dilangit biru....

0 comments:

Post a Comment